Saturday, May 7, 2011

Sekitar program I LEAD TRACK CAMP MML












Hujung minggu ini, saya sempat menghadiri satu program kepimpinan di Maktab Mahmud Langkawi. Alhamdulilah,walaupun agak sibuk, berjaya juga kami selesaikan amanah ini.

Sesungguhnya program ini sangat memberi kesan kepada saya dan sahabat-sahabat kerana sudah agak lama bagi kami semua untuk bersama-sama berprogram.Maklumlah, semua sudah dewasa, bukan dalgi di satu sekolah yang sama.
Tetapi, insyaAllah sentiasa di bawah matlamat yang sama. ISLAM!

Semoga bermanfaat untuk kalian semua, para pejuang dan pembawa agama ALLAH

gambar-gambar yang sempat saya tunjukkan di sini adalah sumbangan dariapada henset saya dan juga daripada photographer DSLR.Terima kasih banyak-banyak. Terima kasih juga kepada saudara Izzat kerana sudi menjemput kami.
Semoga Allah redha!

(P/S kepada photographer terbabit,kalau boleh , hubungi saya lagi melalui e-mail di bawah. Kerana saya masih belum mendapat gambar yang diharapkan.Gambar utama. Terima kasih)

1 17 ulasan:

iffah zinnirah said...

Alhamdulillah...moga peluang2 utk diri kita dan majlis ilmu seperti ini sentiasa dibukakan...

 
khaliFah1412h. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.